Angielski w biznesie

Język angielski dla biznesu. Znajomość języka angielskiego ma olbrzymie znaczenie jeżeli chcemy prowadzić działalność międzynarodową, z olbrzymim rozmachem. Znajomość angielskiego ułatwi sporo spraw, takich jak np. media relations. Znajomość języka obowiązującego w Wielkiej Brytanie, ale i na całym świecie, języka po prostu uniwersalnego umożliwi również sporo spraw jeżeli chodzi o marketing.

Dajmy na to przykład, marketing w sporcie od lat działa pobudzająco na chęć wydawania pieniędzy przez klienta, Robert Lewandowski reklamuje markę Huawei, z salonów T-Mobile, jeździ Audi, nie dość że marka dzięki temu jest bardziej znana, to najważniejszym jest to, że Robert Lewandowski ma sporo fanów, którzy po prostu zapragną mieć takie gadżety jak on. Właśnie ten aspekt, naśladownictwo własnego idola, to działa najlepiej na sprzedaż. Przypomnijmy sobie np. markę Red Bull, która umieściła swoje logo na kasku Adama Małysza. Myślisz Małysz, kojarzysz Red Bull. I właśnie dzięki takim zabiegom to Małysz dodał skrzydeł marce napoi, a nie odwrotnie.